율로디가 좋아하는 것

(Text Me Merry Christmas - Straight No Chaser) 가사가 좋은 노래 추천 / 노래 가사 필사 손글씨

율로디 2021. 12. 25. 12:11
반응형

🎄메리 크리스마스~⛄️💖
모두 즐거운 크리스마스 보내고 계시나요~?!
저는 평소와 다를 것 없는 하루를 보내고 있지만
오늘이 크리스마스라는 것 자체만으로도
괜스레 기분이 좋아지는 날이네요~🥰
오늘은 제가 너무너무 좋아하는
크리스마스 노래를 추천해 드리려고 해요~!
이 노래는 현재 제 핸드폰 컬러링이기도 해요🤣
https://youtu.be/EmhfdQlOiy0

Text Me Merry Christmas - Straight No Chaser

Kristen:
This holiday
You’ll be far away
And I’ll be all alone
So please remember
This December
To fully charge your phone
And
Text me Merry Christmas
Let me know you care
Just a word or two
Of text from you
Will remind me you’re still there
You don’t have to add much to it
One smiley face will do
Baby text me Merry Christmas
Cause I’m missing kissing you

Mike:
Text me Merry Christmas
Make my holiday complete
Though you’re far from me
Say you’ll brb
That’s a text I’ll never delete
Choose just the right emoji
One that makes me lol
And if you text me something naughty I promise I won’t tell

Kristen and Mike:
I don’t care if you spell things right
I just want to hear from you tonight
Stroke those keys with your delicate touch
And type those little words that mean so much!

Mike: Hi
Kristen: Hey
Mike: How are you
Kristen: Ok
Mike: Miss u
Kristen: Miss u too
Mike: Xmas sucks without you
Kristen: I know lol
Mike: Love u
Kristen: Love u 2
Mike: Kthxbye

Kristen and Mike:
A facebook message isn’t quite as sweet

Kristen:
A need more from @you than just a tweet

Mike:
A snap on snapchat doesn’t last

Kristen and Mike:
And voicemail? That’s from Christmas past
Text me Merry Christmas
Send a selfie too
If you do, I’ll go
‘Neath the mistletoe
And pretend my screen is you
Show me that you love me
Text xo to kiss and hug me
I’ll be right here waiting
For my pants to start vibrating
Baby text me Merry Christmas
And I will text you too This Christmas
It’s the least that we can do Merry Christmas

Straight No Chaser와 함께 듀엣으로
노래 부르는 사람이 누군지 다들 아시나용~?!
바로 겨울 왕국에서 안나 목소리역을 맡은
Kristen Bell이에요~!
노래를 듣다 보면 안나가 부르는 듯한
느낌이 들기도 하죵~~?!😆💕
목소리가 참 맑고, 밝고, 사랑스러운 것 같아요❤️
이 노래는 크리스마스에 만나지 못하고
멀리 떨어져 있는 연인이 서로를 그리워하면서
나에게 메리 크리스마스라고 문자 보내줘~라고
노래 부르는 건데요ㅋㅋ
솔로인 제가 들어도 참 설레는 노래인 것 같아요ㅋ
어딘가 존재하고 있을 미래의 남편(ㅋㅋㅋ)이
이 노래를 통해서 크리스마스라고
말해주는 느낌도 들고ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
이 정도면 망상병 말기 증세인가요~?!🤣🤣🤣
아무튼 들으면 들을수록 설레는 노래 같아요🥰
제가 추천해 드린 노래 들으시면서
사랑하는 가족, 연인, 친구들에게
메리 크리스마스라고 문자를 보내보는 건 어떨까요!
모두 모두 즐겁고 행복한 크리스마스 보내세요❤

반응형